2011. január 2., vasárnap

16. fejezet Ízelítő

 2011. Első bejegyzése ezen a blogon!!! :DDD

Remélem, mindenkinek jól telt a Szilveszter! ;D Itt egy kis előzetes, hogy jól kezdődjön az év. x) A teljes feji nem tudom, mikorra várható. :)



 - Mit keresel te Jacob Black-éknél? - a hangja mintha... féltékeny lett volna. Először nem esett le, miért.
 - Hát itt töltöm az őszi szünetet - csúszott ki a számon meggondolatlanul. Aztán a fejemre csaptam. Te hülye! Hülye hülye idióta! Carolina bele van zúgva az én szerelmembe. Francba!
 - Az őszi szünetet?
 - Persze, mondtam... nem? - vékonyodott el a hangom. Még jó, hogy nem mondtam el neki. Totálisan kiment a fejemből. Persze, hiszen önző módon minden gondolatom Jacobon és körülöttem forgott...
 - Nem - jött a tömör, rövid válasz, majd ismét nem szólalt meg egyikünk sem.

4 megjegyzés:

Dóri írta...

Sziaaaaa!
Nagyon jóóóóó lesz :D Várom a folytatást!
BUÉK^^
Dóri

Névtelen írta...

Szia! Elég izgalmasnak ígérkezik. Kíváncsian várom a folytatást.

Makesz írta...

....Mikor már kezdem azt hinni hogy minden rendben van, jön Carolina...

Te aztán gonosz vagy :D
De nem baj, így vagy a kedvenc írom :)
Várom a fejezetet
puszi
Makesz (Carlie)

Ja és BUÉK neked!!
És mindenki másnak is :)

Bianka írta...

Szia. Kb mikorra várható a folytatás??
Lécci írj kb egy dátumoot.....
Előre is köszi