2011. február 5., szombat

17. fejezet Ízelítő

 Egy kis részlet a fejiből, ami még nincs kész.
 Nem elég egyértelmű - vagy igen?, de épp ez a lényeg.
Felkelteni az olvasók érdeklődését...=)
 Nem tudom, mikorra várható a teljes rész.

Újabb fájdalom rázta meg a testem. Teljesen öntudatlan állapotban voltam. De még mindig küzdöttem ellene. A szobámban voltam, és meg akartam halni.
 Miért nem adod meg magad neki? hallottam a hangot, ami azóta a fejemben zaklat, mióta elkezdődtek a rohamok. Lehet, hogy megőrültem. De az is lehet, hogy soha nem lesz vége ennek, és abba őrülök bele.
 A karom olyan volt, mintha kiakarna szakadni a helyéből. Mivel a földön feküdtem, oldalra fordultam, és magam mellé hánytam. Hát ez szép, egy Solystól. Hogy csak úgy odaokád a földre. Szuper.
 A savas, émelyítő érzés a számban és a gyomromban nem múlt el. Inkább csak elhalványult a a többi, felerősödött érzés mellett.
 A koponyám szét akart törni. Feszített belülről. Vagy kívülről? 
 Marc mondta, hogy történni fog velem valami. Azt elfelejtette említeni, hogy ez ennyire fájdalmas lesz...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!Nagyon jó lett,mi történt vele?várom a kövit puszi niki

Bianka írta...

Sziaaa. Nekem is tetszik. Tényleg kíváncsi vagyok hogy mi történik vele... Mikor lesz kövi?
Puszi: Bia

Névtelen írta...

Na, most ki változik át? mert szentem ez átváltozás... vagy valami olyan.
várom az egészet!
puszi, DorCsa