2010. december 4., szombat

14. fejezet Ízelítő

 Nagy nehezen, de összehoztam... Talán hétfőn friss... nem tudom : |

 - Ez a végszó - haraptam be az ajkamat. Jacob arca azonnal megenyhült.
 - Hazakísérlek. - fogta meg a kezem, amitől felmelegedett a testem. - Hidd el, ha tehetném, egész nap veled lennék. Mindig. De Samnek nehéz nemet mondani.
 Nemrég még is megtette...
 - Sam az... - gondolkodtam a megfelelő szón.
 - Alfa. - bólintott. Felálltam.
 - Ígérd meg, hogy mindent elmesélsz. Az elejétől a végéig. - Öleltem át a nyakát. Ő a derekamat részesítette forró tenyere érintésével. Odahúzott magához.
 - Ígérem. - hajolt le a számhoz.


 Bocsánat : |

4 megjegyzés:

Dóri írta...

JUJ!!!!
Végree! Már úgy hiányzik egy Bree féle feji:D
Siess vele!
Puszzi
Dóri

Névtelen írta...

megpróbálok (:

Frana írta...

Nagyon nagyon cool lessz minnél elöbb kéretik felrakni mert már nem tok mit olvasni!!

Névtelen írta...

:D ha Friday lebétázza, teszem is fel! ;)