2010. november 17., szerda

13. fejezet Ízelítő

 Hétvégén jön a friss! Fordulóponthoz értünk, gyerekek! :D 

Kifulladva értem a házukhoz. Ott volt Embry és Quil a suliból. Seth és Leah is, de volt, akiket nem ismertem. A fiúkon csak egy szál rövidre nyírt farmer gatya. Leah együttérzőn pillantott.
 - Hol van? - léptem eléjük. Embry összenézett egy nagyon izmos, magas sráccal, majd vissza rám. Abban a pillanatban meghallottam egy vér fagyasztó ordítást. A világ legfájdalmasabb fájdalmas ordítását. A hangok a házból, az emeletről jöttek. Eleredtek a könnyeim. Miért pont Jacob? Összeszorult a gyomrom.
 - Látni akarom! - mondtam, elindultam, de Embry megállított.
 Újabb ordítás - újabb gyomorszájba rúgás szellemileg, de jó erősen. Már rendesen sírtam.
 - Engedj el! - zokogtam, majd felmondtam a szolgálatot, és Embry vállára borult a fejem, ott zokogtam.

 Remélem, izgultok egy iciri-picirit... :D

4 megjegyzés:

Dóri írta...

OMG!!!! Nagyon siess vele plííííííz!
Puszzzziiiii
dóri

Ben(Beni,Benji) írta...

Na schnell schnell izgi lesz majd megláttjuk

Ben(Beni,Benji) írta...

milyen kicsit izgulunk ha ennél nem lehet izgulni akkor semminél ;)

Névtelen írta...

:D köszi! :P