2010. november 9., kedd

12. fejezet - Ízelítő

 Olvasni! :]

 - Bella. - nézett a szemembe. - Valamit el kell mondanom...
 A szívem hevesen dobogott, mikor arca közelíteni kezdett felém, és már majdnem megtörtént, már majdnem megcsókolt, mikor hirtelen meghallottam egy fiú hangját
 - Na de Jake! Pont az erdőben akarsz neki esni Bellácskának? - vihogott Ő. Jacob mélyet sóhajtott, és olyan pillantást küldött a srác felé, hogy attól én már rég darabokra estem volna. Ránéztem a fiúra. Paul volt, a suliból. Szinte pont olyan volt, mint Jake, csak felfelé volt zselézve a haja. De ugyanolyan rövidnadrágot viselt, és ugyanúgy félmeztelen volt.
 Kiugrottam Jacob kezeiből, dühösen odamasíroztam felé, és jól tarkón vágtam.
 - Ha még egyszer sértegetni mersz, esküszöm, hogy letépem a töködet és azzal foglak megetetni, kutyus! - sziszegtem neki. A srác vegyes érzelmekkel fordult Jacob felé. A pillantása azt suttogta: "Te elmondtad neki?"

 Hétvégén jön a kövi feji. Addig had izguljatok... O.o ^^
 láw b.

2 megjegyzés:

Dóri írta...

Bree! Ez most komoly?!
Miért így? Miért így fejezted be?! Legalább egy csókot raktál volna bele vagy vmi! Most egész héten rágdosni fogom a körmeimet! Szét izgulom az agyam!!!!
Legyen hétvégeeeeeee!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

:D annyira örülök, h tetszik!!! mindig mosolyt csal az arcomra, mikor olvasom a komitokat :D nagyon köszi, Dóri! jaa, énis várom a hétvégét ^^ :D