2010. november 15., hétfő

A Blog második díja!

 Ez komoly trauma nekem... O.o Tisztára OFF-on vagyok! :D :D És ezt csak most veszem észre... Annyira köszönöm édes barátnőmnek, a világ legjobb írónőjének, Fridaynek, akitől kaptam O.o :D Imádlak, kicsi Alice! (L) (L) :D
 5 dolog rólam : 
 -  Kedvenc könyvem a Gone, egyszerűen imádom! :) Team Drake Merwin-es vagyok (L)
 - Kedvenc számom jelenleg : Rihanna - Only Girl /in the world/
 - Sony Ericsson W595 /Flowers/ telefonom van ^^ Mint Fridaynek ^^
 - Próbálok fogyó kúrázni /mondom, csak próbálok! Nem igazán megy xD/
 - Nagyon szeretem az olvasóimat! Köszönöm, hogy vagytok! :)
 Pár emberke, akinek tovább küldöm :
 Dóri
 Dot a Girl
 Smiley_Miley
 Alicy
     Nagyon köszi, még egyszer!!!!! Puszillak titeket ;)
 láwwwwww
 b. ^^

2 megjegyzés:

Dóri írta...

Gratula! Ez a Dóri én vagyok?!
Mert ha igen akkor nagyon köszönöm, mert ez az első díjam!:)
Szóval köszönöm!!!!!
Puszi!

Névtelen írta...

ahha, persze, h te vagy :D ha rákattolsz a nevedre, bejön az oldalad ^^ az Egy új kezdet ;)
nincs mit, nagyon szívesen! C:
b. ^^