2010. október 11., hétfő

My favourite Blogs :)


Hali mindenkinek :P
Ez egy díj, amit én csináltam, és elfogok küldeni a kedvenc blog íróimnak.
 Ha valaki rögtön kérdezné, ÉN NEM RAKOM KI AZ ÉN BLOGJAIMRA!!!!!!
 Nehogy azt higgyétek, hogy én gyártom magamnak a díjakat, és elkezdek velük dicsekedni, hogy nekem mennyi van. Hát nem. :)
 Csak szeretném, hogy azok a bloggerek, akik a kedvenceim a történetükkel együtt, megkapják a méltó jutalmat a fáradozásaikért. :)
 Tudom, hogy ez a díj nem egy világszépe, de mint ismerjük, ne a könyv borítóját nézd. :)
 Szóval, itt lenne a kedvenc blogjaim listája :
beLLs-KStew és Dorri : http://wildcat-dostew.blogspot.com/
És végül, de nem utolsó sorban ......
 Nagyon sajnálom, ha ki hagytam valakit. Annak ezer bocsánat.
Lenne még egy bejelenteni valóm. Tudom, tudom, elég a dumából, de úgy érzem, most muszáj ezt leírnom.
 Nagyon köszönöm Friday- nek, hogy mindig mellettem áll, mikor szükség van rá, és hogy egy nagyon jó barátnő. :)
 Köszönöm még imádott komizómnak, Carlie- nak, hogy mindig
ír nekem komit, és ezzel mindig felderíti a napom, mert kijelenti, hogy tetszett neki, amit írtam. :)
 Szeretlek titeket! :)
 És a drága rendszeres olvasóimat. Sokat jelent nekem, hogy olvastok.
 Puszil : Bree. :)

Nincsenek megjegyzések: