2010. október 31., vasárnap

11. fejezet Ízelítő

 Csak egy kis részlet...

- Majd jövök!
 Azzal egyszerűen faképnél hagytam. Elindultam a város felé, hogy ne nagyon gyanakodjon, és hogy majd ha már nem lát, bemenjek az erdőbe. De sokáig éreztem a pillantását a hátamon.
 Már jól bent jártam az erdő mélyén, és már látni lehetett a rétemet, mikor morgást hallottam mögülem. Olyan gyorsan pördültem meg, hogy egy pillanatra összemosódott a szemem előtt a világ. Pislogtam kettőt, és szemügyre vettem az előttem lévő, vicsorgó farkast. Szürke volt. Határozottan szürke, nem rozsdabarna.
 - Hát, te nem az én farkasom vagy - motyogtam, és hirtelen tudatosult bennem, hogy én félek.

 Bocsi, hogy nincs friss a hétvégén, de nem leszek itthon, úgyhogy itt egy kis darabka a fejiből, hogy megnyugodjanak a kedélyek. :) Bár nem olyan eseménydús, mint ahogy az előző fejit abbahagytam, de lesznek még itt izgalmak, nekem elhihetitek! :) Ha változik a terv, és mégsem megyek sehová, akkor jön a feji, feltéve, ha elkészülök vele :P ^^ puszi nektek : bree

3 megjegyzés:

Dóri írta...

Nagyon várom!!! De valószínű h én sem tudom a hétvégén felrakni :(

Névtelen írta...

:(

Frana írta...

Már alig várom jajj de izgulok XXXDD