2010. október 15., péntek

8. fejezet Ízelítő

Ezt azért írtam ki, hogy ihletet kapjatok a komi íráshoz. :P Remélem tetszeni fog! Pusz

 Lehajoltam az arcához. Mit fogok én még ezért kapni!
 Rányomtam a számat az övére.
 Amit először megéreztem, az az iszonytatóan sós víz volt. A második ... hogy Bellának nagyon puha ajkai vannak.
 Fújtam a levegőt belé, mikor hirtelen mozogni kezdett a mellkasa. Megrebbent a szempillája, majd egy pillanat múlva felpattantak a szemei. Aztán a kezeivel eltolt magától, felült, majd oldalra fordulva kiköhögte a tüdejéből a vizet. Megkönnyebbülten elmosolyodtam. Majd mikor visszafordult, ráfagyott az arcomra a mosoly. Ilyen helyzetben az emberek hálálkodnak, megköszönik, hogy megmentették az életüket. De neeem, Bellának nem ez a fontos, ha nem ...
 - Te most komolyan rányomtad a számat az enyémre?!

2 megjegyzés:

(:ClaryHerondale:) írta...

És most én lettem az első! Ez komoly! Azt hittem, hogy smárolnak, de aztán a lélegeztetéskor rájöttem, hogy nem... De egy szemét vagy Bianka!!!!!!!!! Utállak! :D
Siess a frissel!
Puszi

Dóri írta...

Hehe! Ez annyira jellemző :)
Am kész van már a feji? Ha igen légyszi siess és rakd fel, mert imádom s töridet!
Köszi!
Dóri