2010. október 17., vasárnap

9. fejezet Ízelítő

 - Akkor jössz?
 Sóhajtottam.
 - Ha nagyon muszály!
 Persze tudtam, hogy igen, úgyhogy vonakodva beszálltam az anyós ülésre. Jake is beült, beindította a motort, köszönt Charlienak, majd elindultunk.
 Egy ideig némán üldögéltünk, majd hirtelen kirobbant belőlem egy fontos kérdés.
 - Mit mondott? - kérdeztem meg. Feszengett, és nekem jólesett látni, hogy megfogtam, s hogy rést találtam örökvigyorgó képén.
 - Ööö... semmit. - felelte.
 - Tudni akarom! - makacskodtam, s a játék kedvéért közelebb másztam hozzá. Az utat nézte. Lassan feltűnt a házuk.
 - Jacob Black! Tudni akarom. - sziszegtem a képébe. Mikor beértünk az udvarukra, leállította a motort, és egyenesen a szemembe nézett.
 - Azt mondta...

 Remélem, kedvet kaptatok a komi írásához :P Oldalt van egy közvélemény- kutatás ( magyarul lehet szavazni ), hogy legyen- e ízelítő a frissek előtt. Ha akartok, akkor szavazzatok. :P Ha nem, hát nem. :)
 Pusz: Bree <3

2 megjegyzés:

Dóri írta...

NA EZ MOST KOMOLY? LÉGYSZÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ TEDD FEL MA!!!!!!!!!!
Nem teheted ezt velem!
Én írtam komit, jó voltam :)
LÉGYSZÍ!
Dóri

Névtelen írta...

Oh WOW ez durvaaaa pls tedd feeeeel ^^
lécci lécci lécciiii ^^
xoxo